راهنما خرید و تجارت

خرید عمده ارزان مانتو،شومیز،هودی ،شلوار از تولیدی| سفارش مدل دلخواه با ارزانترین قیمت

شومیز دکمه دار دخترونه

مانتو و پوشاک جز اساسی ترین نیاز های هر دختر و خانم ایرانی محسوب میشه و به همین دلیل همواه در هر شرایط بازار، این موارد فروش خود را دارند. در این قسمت از سایتمون سعی میکنیم تا به ساده ترین شکل ممکن، ارزون ترین راه را برای خرید عمده و ارزان مانتوهای باکیفیت زنانه و دخترانه را به شما معرفی کنیم.

مقایسه معمول ترین روش های خرید مانتو:

1- خرید اجناس تولید شده از پخش کننده و تولید کننده پوشاک

فواید:

  • زمان سریع برای تحویل کار
  • قیمت مناسبتر (در بعضی مواقع)
  • عدم نیاز به سلیقه سنجی و سایز سنجی بازار( معمولا تولیدی ها  بهترین رنگبندی و سایزها رو انتخاب میکنند)

نکات منفی:

  • انتخابی نبودن سایز و رنگبندی(همیشه بسته به سلیقه مشتری های شما، یک سری رنگ ها و سایزها فروش بیشتری دارند)

برای خرید عمده مانتو، چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟


قبل از سفارش باید مهمترین موارد برای خرید مانتو رو که حاصل چند سال تجربه ما در این زمینه هستش را به شکل ساده به شما بیان کنیم.

تنوع، اصلِ مهم برای هر خریدار مانتو و پوشاک زنانه:

بدون شک هر خریداری مخصوصا اگر خانم باشه، دوست داره محصولی که انتخاب میکنه از بین تنوع بیشتری باشه و بتونه به روز ترین مدلها رو ببینه. به همین دلیل ما در فروش عمده خودمون این تنوع رو بدون هیچ اغراقی به بی نهایت افزایش دادیم!!!

چرا بینهایت تنوع داریم؟!

ما در پِلَوَر بدون ایجاد هیچ محدودیتی برای شما، آماده ثبت سفارش مدل مانتو های دلخواه شما با پارچه دلخواه شما هستیم. در واقع این سبک کار به شما اجازه میدهد تا تقریبا هر مدلی که مشاهده میکنید چه در داخل و چه در خارج از کشور را بتوانید، تولید کنید.

حواست به بازار و تغیرات مد باشه:

اگه میخوای یه فروشنده قوی باشی، لازمه تا خیلی هوشیارانه به بازار کارت و تغیرات اون نگاه کنی، بسیاری از مانتو ها فقط در فصل خاصی از سال مد هستند و طرح های پر طرفدار، بسته به شهر و منطقه متفاوت هستند. در واقع با این توصیفات بهتره که شما بر اساس مانتوهای محبوب و پر فروش در شهر و بازار خودتون، مانتوهای جدید رو به صورت عمده سفارش بدین.

خرید عمده مانتو در مدل و رنگبندی دلخواه به شما این کمک رو میکنه تا ریسک فروش رو به کمترین مقدار ممکن برسونی!

کیفیت مانتو رو هیچوقت فدای قیمت نکن:

ببین حاضری 50000 تومن رو دوبار بپوشی و پرتش کنی یا 150000 تومن رو یه سال بپوشی!! این یه مقایسه سادست که اکثر مشتریان جنس با کیفیت رو ترجیح میدن. پِلَوَر به عنوان وارد کننده و پخش کننده مستقیم پارچه، بهترین کیفیت پارچه ها رو بدون هیچ واسطه ای از دبی،هند و چین وارد میکند. این مورد باعث میشه تا ما با کیفیت ترین مانتوها رو با کمترین قیمت در اختبارت بذاریم تا بتونی مشتریان وفادار و ثابت پیدا کنی.

از دستِ اول خرید کن:

پِلَوَر بعد از سالها تجربه در واردات مستقیم پارچه از کشورهای چین،هند و امارات، خط تولید پوشاک را نیز راه انداخته و محصولات ما بدون هیچ واسطه ای در کارگاه های خودمان دوخت میشوند. پارچه با کیفیت ارران و دوخت بدون واسطه به ما اجازه این رو میده تا بتونیم کمترین قیمت بازار رو به شما پیشنهاد بدیم.

مانتو عمده ارزون رو از کجا بخرم؟

شاید شما هم براتون سوال پیش اومده که رقیب هاتون چرا اینقدرقیمتاشون پایینتره. اولش شاید فکر کنی، سود کمتری میگیرن ولی نکته اصلی اینه اونا ارزون تر میخرن. سوالی که خیلی از مغازه دارها و آنلاین شاپ ها میپرسن اینه که مانتو عمده ارزون از کجا بخرم؟

در اینجا بهت میگم که چرا پِلَوَر بهترین جا برای سفارش و خرید عمده مانتو هستش.

هم با کیفیت هستن و هم قیمتاشون عالیه:

تمام پارچه های ما بدون واسطه و به صورت ته لنجی وارد میشن. این فرآیند و خرید با  حجم زیاد باعث کاهش حداکثری هزینه تولید برای ما شده و همچنین تولید در در کارگاه های خودمون و برسی کیفیت دوخت، به ما این کمک میکنه تا با نظارت کامل و دقیق، بهترین و به روزترین مدل مانتو های زنانه و دخترانه را در حجم عمده تولید کنیم.

بی نهایت تنوع مانتو زنانهi و دخترانه داریم:

دسترسی به بازار پارچه جهانی و بیشتر از 300 چرخ فعال به ما اجازه این رو میده که هر مدلی که بخواین رو در کمترین زمان ممکن دوخت کنیم. دوخت مدل های به روز اینستاگرم و بازار، باعث میشه مشتری های بیشتر به سمت پیج و مغازت، هجوم بیارن.

ارسال نمونه با ضمانت کیفیت:

برای تضمین کیفیت مانتو و تمامی پوشاک تولید شده در مجموعه پِلَوَر، ما نمونه ها کارها  رو قبل از تولید برای تایید شما، ارسال خواهیم کرد و پس از تایید شما، شروع به تولید مانتو شما در مدل و رنگبندی دلخواه خواهیم کرد. این روند برای جلب رضایت شما خریداران عزیز از کیفیت دوخت و پارچه های ما هستش.

سوالات متداول قبل از سفارش عمده دوخت مانتو در مدل و رنگبندی دلخواه:

حداقل تعداد لازم برای ثبت خرید مانتو عمده چقدر است؟

ما برای کمک به کسب و کارهای کوچکتر سعی کردیم تا حداقل تعداد قابل سفارش تا جای ممکن، کم کنیم. اما بدیها برای جلوگیری از ضایع شدن حق خریداران با حجم بالاتر، تعرفه و قیمت برای خریدارانی که تازه شروع به فعالیت کردن، کمی بالاتر هست. کمترین تعداد ما بسته به مدل و سبک کار و جنس پارچه متفاوت است اما به صورت کلی 5 مانتو از هر رنگ(حداقل 3) یا 10 مدل از یک رنگ، کمترین تعداد ما هستش.

به صورت کلی طرح و رنگبندی دلخواه با قیمت استثنایی برای عزیزانی هستش که تعداد از هر رنگ بیشتر از 15-20 و تعداد از هر مدل بالای 120 عدد باشد.

من فقط مشکی فروش دارم، میتونم فقط مانتو مشکی خرید کنم؟

انتخاب رنگ دلخواه یکی از مزیت های خرید عمده مانتو از پِلَوَر هستش. ما بهتون این اختیار رو میدیم تا مطابق سلیقه خریداراتون، رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

برای سفارش طرح و مدل باید چیکار کنم؟

برای شروع همکاری با پِلَوَر کافیه تا ابتدا عکس کاری که قصد سفارشش رو داری برامون، واتساپ کنی. به شماره زیر واتساپ کنی:

تلفن: 09363336300

واتساپ: 09019220100

 

در پایان چند مدل از سفارشات دوخت شده رو این پایین میتونی ببینی:

1-

مانتو لینن طرحدار

فروش عمده  شومیز با قیمت تولیدی

2-

مانتو دانشجویی لینن مدل خاص

فروش مدل مانتو با بهترین کیفیت

3-

کفتان آینه ای لینن

کفتان لینن درجه ۱ با قیمت ارزان

4-

شومیز آستین پاکتی

شومیز لینن در 5 رنگ جذاب با قیمت ارزان و ضمانت

5-

کفتان نواردوزی

خرید کفتان نوار دوزی شده دخترونه و زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *