شرایط برگشت کالا:

1-برای محصولات موجود در خرازی ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از دریافت بسته پستی

1-آسیب های فیزیکی یا نقص در کالا
پ ن : توجه شود که آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل و استفاده نادرست از کالا توسط خریدار شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
2-در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه اینترنتی پلور دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
3-در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه اینترنتی به اتمام برسد، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

4-تنها در صورتی سفارش شما پیگیری خواهد شد که در کمتر از 72 ساعت پس از رسیدن کالا ، از طریق صفحه پیگیری سفارشات مشکل خود را بیان کرده باشید.

5- دقت شود قبل از ثبت شکایت در صفحه مربوطه و تایید کارشناسان ما ،پلور هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالا ارجاع داده شده یا هزینه آن ندارد!

2-برگشت محصولات پوششی فقط ۲۴ ساعت بعد از دریافت بسته پستی  در صورت وجود یکی از شرایط زیر ممکن است:1

1- عدم تطابق محصول سفارش داده شده با محصول آماده شده

(به عنوان مثال عدم تطابق طرح سفارشی با طرح کار شده در جلبیل)
2- تغییر سایز یا رنگ
3-آسیب فیزیکی محصول

پ ن : این مورد شامل آسیب های فیزیکی در حین حمل و نقل یا باز کردن بسته توسط خریدار نمی باشد!!
4-در صورت وجود یکی از موارد بالا خریدار باید در کمتر از 24 ساعت پس از دریافت کالا ،اطلاعات سفارش در صفحه پیگیری سفارشات قرار داده تا توسط همکاران ما رسیدگی شود.

5- دقت شود قبل از ثبت شکایت در صفحه مربوطه و تایید کارشناسان ما ،پلور هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالا ارجاع داده شده یا هزینه آن ندارد!