دسته‌بندی نشده, راهنما خرید و تجارت

خرید عمده مانتو از تهران| فروش مانتو و شومیز زیر قیمت کل بازار بزرگ تهران

بدون شک تهران اولین منبعی است که برای خرید عمده مانتو به ذهن ما خطور میکند، پایتخت ایران که همه روزه بیشترین سهم را از بازار خرید و فروش عمده مانتو در اختبار دارد. با توجه به این بازار بزرگ بدون شک، تولیدی ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارند که برسی و مقایسه کیفیت و قیمت آنها به هفته ها، زمان نیاز دارد. اما نگران نباشید ما در این مقاله بهترین تولیدی ها را برای خرید مانتو عمده به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس تولیدی ها برای فروش عمده مانتو در تهران


تولیدی مانتو هفت تیر

همانطور که در مقدمه گفتم در تهران به دلیل دسترسی بسیار آسان به مواد اولیه و با قیمت مناسب و وجود بازرگانان قوی، میتوانیم شاهد قیمت های بسیار مناسب و به صرفه ای نسبت به خیلی از شهرهای دیگر ایران باشیم. اولین و یکی از معروف ترین مرکز فروش عمده مانتو در تهران، میدان هفت تیر میباشد. در میدان هفت تیر علاوه بر تک فروشی های متعدد، شما میتوانید جمعیت عجیبی از عمده فروشان و تولیدی های مانتو تهران را مشاهده کنید و قیمتهای انها رو مقایسه کنید.

آدرس تولیدی های پوشاک خیابان جمهوری

دومین لوکیشن مخصوص عمده فروشان در خیابان جمهوری و تقاطع ولیعصر قرار دارد؛یکی از قدیمی ترین مراکز برای خرید عمده پوشاک زنانه در تهران که باز هم تنوع عجیبی از کارها و سبک های مختلف را در اختیار شما میگذارد.

تولیدی های شومیز بازار بزرگ تهران

و اما جذابترین و شناخته شده ترین مرکز خرید در تهران؛ بازار بزرگ تهران. به جرئت میتوان گفت یکی از اساسی ترین کالاها در این بازار، پوشاک و مخصوصا عمده فروشی مانتو میباشد. از هر سمت و سویی  حرکن کنید به یکی از مجتمع های عظیم فروش مانتو خواهید رسید. و بی نهایت تنوع را مشاهده خواهید کرد.

خرید عمده مانتو به صورت آنلاین از تهران

اگر به صورت فیزیکی قصد داشته باشیم این همه تولیدی را برسی و مقایسه کنیم، تقریبا یک کار غیر ممکن است، اما در دنیای مدرن امروزی، کمتر کسی از روش های سنتی برای خرید استفاده میکند و  تقریبا تمام تولیدی های مطرح با استفاده از دنیای مجازی و فضای اینترنت با هم رقابت میکنند. با انتخاب روش خرید عمده مانتو به صورت آنلاین میتوانید خیلی آسان تنوع و قیمت برند های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین کیفیت و کمترین قیمتها را پیدا کنید.

فروشگاه پِلَوَر، یکی از قدیمی ترین برندهای مشغول در زمینه پوشاک و پارچه میباشد. شما با این فروشگاه و روش کار متفاوتی که دارند میتوانید بی نهایت مدل و طرح های مختلف از مانتو گرفته تا کراپ و شلوار را به صورت عمده، پیش خرید کنید. تفاوت این فروشگاه با تولیدی های تهران در این میباشد که پارچه ها با قیمت بسیار کمتری و مستقیما از چین و دبی وارد میکنند. به همین دلیل بهترین قیمت ها را با پارچه های وارداتی در اختیار شما قرار میدهند.

1-

2-

 

آدرس راسته مانتو فروشی عمده در بازار تهران:

با پیشرفت تکنولوژی و حضور اینترنت در زندگی مردم، دیگه هیچ نیازی به گشتن و وقت گذاشتن در راسته بازار های تهران ندارید. نکته ای که اکثر بازاری های تهرانی از آن هراس دارند، قیمت کارهای تولید شده در تولیدی های جنوب کشور است.

هزینه حمل و نقل و قیمت پایین تر مواد اولیه و اجاره مغازه ها، باعث شده تا قیمت شومیز و مانتو تولید شده در تولیدی پِلَوَر بسیار کمتر  از بازار تهران باشد. در پایین جدیدترین لباس های زنانه تولیدی ما رو میتونید مشاهده کنید.

4-

5-

6-

برای خرید عمده و آنلاین مانتو میتونید از مدلهای دلخواه یا مدلهای موجود در سایت را به صورت پیش خرید، ثبت سفارش کنید و تمام کارها رو با ضمانت دریافت کنید. همچنین میتونید برای اینکه خیالتون بابت جنس پارچه و کیفیت دوخت راحت باشه برای شروع تعداد کمتر و یا حتی 1 دونه سمپل هم ثبت سفارش کنید.

چجوری مانتو رو با ارزونترین قیمت از تهران به صورت عمده سفارش بدیم؟

ما در اینجا سعی کردیم لیستی از پر فروش ترین مانتو و شومیز و … موجود در فضای مجازی رو برای شما موجود کنیم. شما علاوه بر این مدلها میتونید مدل دلخواه رو با پارچه و رنگبندی و سایزبندی دلخواه خودتون، ثبت سفارش کنید.

مراحل ساده خرید عمده آنلاین از تهران:

A– برای ثبت سفارش ابتدا مدل های دلخواه خودتون را از بین روش های زیر پیدا کنید:

1- موجودی های فروشگاه

شومیز های موجود در پِلَوَر

2- قسمت پیش فروش تولیدی

شومیز های قابل سفارش به صورت عمده در پِلَوَر

3- مدل دلخواه خودتون که از فضای مجازی یا پینترست، ایده گرفتین.

B– مدلتون رو به همراه رنگبندی،سایز و تعداد به شماره واتساپ زیر ارسال کنید.

واتساپ: 09399490939

c– منتظر پاسخ ادمین های ما برای قیمت گذاری و زمان تحویل سفارشتون باشین. همچنین میتونید از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشین

تماس: 09363336300

 

سوالات متداول در مورد خرید عمده مانتو از تهران:

برای  خرید از تولیدی های تهران، آیا لازمه با تیراژ بالا خرید کنیم؟

جواب کاملا مشخصه؛ خیر!! شما میتونید با تعداد 6 عدد هم از یک عمده فروش دست اول خرید کنید.

من پخش کننده مانتو هستم، میتونم باهاتون همکاری داشته باشم؟

مجموعه پِلَوَر به دلیل واردات مستقیم پارچه در حجم بالا از مرزهای دریایی خلیج فارس، بدون شک رقابتی ترین قیمت های بازار رو به شما پیشنهاد میدهد از این حتی اگر در حجم بالا نیاز به تامین پوشاک از جمله؛ مانتو،شومیز و شلوار دارید، میتونید روی ما حساب کنید.

ارزانترین قیمت های عمده مانتو در تهران هست یا شهرستان؟

این سوال کاملا بستگی دارد به روند تولیدی یا مجموعه مورد نظر. در مقایسه تولیدی پِلَوَر با تولیدی های تهران، کاملا مشخص است به دلیل تامین مواد اولیه بسیار ارزان قیمت از چین و دبی، قیمت ها از تولیدی های تهران بسیار پایین تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *