راهنما خرید و تجارت

قیمت، خرید و معرفی کامل پارچه کبریتی ریز و درشت با ارزانترین نرخ+ مدل دوخت

پارچه کبریتی یکی از جذابترین و ترند ترین پارچه های این سال است. تنوع استفاده های خیلی زیاد چه برای کارهای مردانه و چه برای تولید کارهای زنانه، باعث شده تا خرید عمده پارچه کبریتی در لیست تقریبا تمام تولیدی های بزرگ ایرانی، قرار بگیرد. در این مقاله پس از معرفی این محصول پر کاربرد و پر سود برای تولیدی و مزون ها، ارزانترین قیمت را برای خرید عمده به شما معرفی میکنیم و در اخر چند مدل از شیکترین نمونه های دوخت شده رو به عنوان الگو، تقدیم نگاهتون میکنیم.

معرفی انواع پارچه های کبریتی:

کبریتی اسم طرح راه راهی است که در میان پارچه ها قرار میگیرد. بسته به  اینکه جنس پارچه اصلی و زمینه چه چیزی باشد. اسم نهایی پارچه مشخص میشود. به عنوان مثال اگر بر روی پارچه مخمل این خطوط رو مشاهده کنیم، اسم پارچه به مخمل کبریتی تغیر میکند. نکته دوم در مورد نامگذاری، ریز یا  درشت بودن این خطوط  هست که به عنوان کبریتی درشت و یا ریز در بازار معروف است.

تبلیغ عمده

با پارچه های کبریتی چی دوخت کنم؟

در اینجا قسمتی از کاربرد های وسیع این پارچه رو بهتون معرفی میکنم.

1- تی شرت های مردونه با پارچه کبریتی:

مطئنم این استفاده رو تا الان دیدین. از این پارچه میشه برای دوخت انواع تیشرت های تابستونه و زمستونه مردونه استفاده کرد. جنس نرم و کمی کشسانی که در آن قرار دارد باعث میشود تا حس راحتی و سبکی که برای تیشرت های پسرونه و مردونه لازم است را برای مشتری شما فراهم کند.

2- ست پیرهن و شلوار یا شلوارک مردانه:

دیگر کاربرد جداب این پارچه، دوخت ست های همرنگ از پیرهن و شلوار یا شلوارک است. جالبه بهتون بگم که این ست ها مختص فصل خاصی از سال نیستند و همیشه میتونید اونها رو تولید کنید.

3- کراپ زنانه:

ترند ترین و بروز ترین پوشاک زنانه که استفاده چشمگیری دارد. پارچه کبریتی ریز یکی از پر طرفدارترین جنس پارچه هایی هستش که برای دوخت و تولید کراپ های زنانه از آن استفاده میشود.

4- تولید لباس های زمستانه و پاییزه با پارچه کبریتی:

قدیمی ترین کاربرد پارچه های کبریتی در تولید و دوخت پوشاک زمستانه و پاییزه هستش. برای سالها این جنس به عنوان یکی از پر فروش ترین آیتمهای زمستونی در اکثر بوتیک ها، حضور داشته و جز کم ریسک ترین پارچه ها برای تولیدی های مردانه و زنانه، محسوب میشود. اگر قصد آشنایی بیشتر با پارچه های زمستانه دارید میتونید مقاله زیر که به تازگی منتشر شده رو مطالعه کنید.

قیمت عمده و تک پارچه کبرتی در بازار ایران:

طبیعتا برای استعلام قیمت این پارچه در بازار بسته به محل زندگی شما، ممکن است با قیمت های مختلفی رو به رو شوید. اما در اینجا ما قیمت عمده فروشی این پارچه را با نرخ روز به شما اعلام میکنیم. این پارچه در فروشگاه پِلَوَر به عنوان یکی از عمده فروشی های قدیمی در بازار جنوب با توجه به نرخ درهم و با کمترین قیمت، قیمت گذاری میشود.

در تاریخ انتشار این مقاله در 12 مرداد، قیمت هر یارد از این پارچه فقط 69 هزار تومان است. برای اطلاع از قیمت به روز این پارچه میتونید روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پارچه کبریتی ریز و درشت با ارزانترین قیمت:

فروشگاه پِلَوَر به عنوان منبع اول برای خرید پارچه به صورت عمده، این ادعا را دارد که کمترین قیمت را در میان دیگر عمده فروشان دارد. تمام پارچه های ما براساس قیمت بازار امارات و نرخ روز و با کمترین قیمت، قیمت گذاری میشوند. برای مشاوره قبل از خرید و ثبت سفارش میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

واتساپ: 09019220100

تلفن: 09363336300

جدیدترین ایده ها و مدل دوخت با پارچه کبریتی:

1-

پیراهن دکمه‌دار مردانه با پارچه کبریتی

ایده دوخت پیراهن دکمه‌دار مردانه با پارچه کبریتی

2-

تیشرت آستین بلند مردانه با پارچه کبریتی

مدل جدید و شیک تیشرت آستین بلند مردانه با پارچه کبریتی

3-

تیشرت کبریتی مردانه

ایده جدید تیشرت کبریتی مردانه مدل آستین کوتاه

4-

تیشرت آستین‌کوتاه کبریتی دخترونه

تیشرت آستین‌کوتاه کبریتی دخترونه مدل جدید

5-

تیشرت کبریتیزنجیردار

ایده جدید تیشرتکبریتی دخترانه مدل زنجیردار

6-

مانتو مخمل کبریتی مدل عروسکی

مانتو مخمل کبریتی دخترانه مدل عروسکی

7-

مدل کت جیبدار کوتاه کبریتی

مدل کت جیبدار کوتاه دخترانه با پارچه کبریتی

8-

مدل مانتو دکمه‌دار کبریتی هلالی

مانتوشیک و جدید مدل دکمه‌دار کبریتی طرح هلالی

9-

مدل مانتو کوتاه جلوبسته با بافت کبریتی

ایده دوخت جدید مانتو کوتاه جلوبسته دخترانه  با پارچه کبریتی

10-

ایده ست مانتو شلوار کبریتی خفن

ایده ست مانتو شلوار کبریتی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *